Konferens med tema kundnöjdhet för energibolagen

Konferens med tema kundnöjdhet för energibolagen

I onsdags spenderade Viktor Kvist, Fanny Ekström och Erik Granberg en heldag med våra energibolagskunder på Liseberg Grand Hotell Curiosa. De senaste åren har vi haft årliga energibolagskonferenser, för att gå igenom bolagens NKI-resultat, prata utveckling för bolagen och deras kundnöjdhet. I år deltog Kungälv Energi, Alingsås Energi, Varbergsortens Elkraft, LEVA i Lysekil AB, Lerum Energi, Höganäs Energi AB, Mölndal Energi och Ale El – Nära Tryggt Enkelt.

Temat för dagen var varumärke och kundnöjdhet, med workshops för att utveckla de områdena hos bolagen. Förutom workshops så presenterades årets resultat, med slutsatser kring vad som fungerar bäst och vad som behöver förbättras. Våra energibolag ligger i många frågor över sverigesnittet, något vi är stolta över!  Varbergortens elkraft fick också drygt en timme att presenterade även sin verksamhet och hur de arbetar.

Det blev en spännande dag, med mycket diskussion kring insatser för att bygga varumärke och ökad kundnöjjdhet. Vill ni läsa mer om vårt arbete med energibolagen? Läs mer om hur vi ökar kundnöjdhet och utvecklar varumärket för elnätsbolagen här. Det går också bra att kontakta vår projektledare Viktor Kvist på viktor.kvist@enkatfabriken.se 

 

Segmentering energinätbolag

 

workshop kundnöjdhet

← Fler nyheter

Enkätfabriken på kundnöjdhet konferens